Saturday, January 1, 2011

testing2testing 2011

Assalamualaikum

sebenarnya dah lama betul aku dah geram nak berblog... asyik tengok wife aje berblog sampai aku dh dipanggil PAKCIK BOTAK....PAKCIK BOTAK pun PAKCIK BOTAK lah. untuk pengenalan ini,nak le berkongsi & kenalkan keluarga 8 pagi sampai 5 petang (opis lah).




ini keluarga besau nya.....ko org tengok ramai pempuan kan? dah nak kiamat kot? ini pejabat yang paling meriah bangat dalam bangunan aku. ko org nak tahu mengapa....kalau ko org pergi tingkat lain mcm perpustakaan je... senyap tahap dewa. tapi kalau ko org dtg opis aku...peh mmg x ngantuk le siut. sekali dtg mcm nak datang lagi. tapi kalau ko org dtg nak jual barang; nak kena lekuk dgn buku lali aku ni cuba lah.....



ni lah aku nak maklum sama ko orang.....setakat ni aku memang suka duduk ini pejabat.. dan aku yakin semua org dalam pejabat aku ni akan rasa sedih kalau pindah ke tempat lain..PERCAYALAH.

Itu je karutan aku hari ni..

SELAMAT TAHUN BARU 2011 (nak biasakan tulis 2011)

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen ;)