Monday, January 17, 2011

MITSUBISHI LANCER

logo MIT


Hari ni entri ni pasal kereta...tetiba je terfikir nak buat cerita ni. Nak tahu kenapa?

Lancer Baru

masa ni wife aku masuk di CR @ Mesra Mall Kerteh. nampak le sales kereta MIT. Lancer pulak tu.....mmg cantik le body kereta ni berkenan jugak.... my wife kesayangan sampuk masa telek kasut...tengok menda tu? nape pulak sang isteriku tetiba nyampuk. dia ingat aku tengok awek cun2 bergetah kot...sorry le kereta lawa lagi kat depan tu.... yang aku minat ialah MIT LANCER.. peh.. jadi balik rumah teringat le sesuatu nak ambil gambar ni.....
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
lancer otai

ini le lancer lama body nya mashaallah keras..... kereta ni aku bawak lepas dapat lesen dulu2.... pernah x cidet..termasuk buatan aku...tapi mantop le besinya keras..kan MIT Made in Japan. Steringnya punya nak pulas berpeluh ketiak. Bapak aku sebenarnya nak jual kereta ni dulu tapi harga org nak beli tu murah sangat. RM 5k je..bapak aku jaga kereta ni x mcm aku...mmg dia jaga, kalau org lain yg ada lancer ni mmg karat merata2 le langsung x jaga, Pernah bila aku beritahu harga lancer baru mcm gambar kat atas harganya RM 100+K tersenyum pendek dia..agaknya dia bangga jadi owner LANCER...

Moralnya:- sayangi dan ingati lah jasa kereta kepada ANDA...

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen ;)