Friday, January 14, 2011

oh kampung ku

"Dari Teluk Lipat Ke Telaga Mengkudu"
Macam pernah dengaq kan tagline ni...ohh aku lupa... tag line blog aku ni.. aku lupa aku tengah taip blog ni tapi ohh aku lupa...aku patut tido skrg sbb lepas solat jumaat kalau tido mesti selonok dua lonok...

walaubagaimanapun meh aku perkenalkan kampung ku yang tercinta
KAMPUNG TELUK LIPAT, 23000 DUNGUN,TERENGGANU


kalau dari atas muka bumi ni...rumah aku yg bertanda bulat dakwat merah...zoom in je

dari arah kuala terengganu...ke kanan tu dari bukit besi..lepas ni bila siap lebuhraya pantai timur ni ke situ le Exit Dungun

nampak tanjung bidara
 ini mat salleh panggil wharf...platform utk angkut bijih besi ke kapal
 cantiknya pantai kampungku

musim tengkujuh bunyi ombak sampai ke rumahku....kadang2 air naik atas jalanraya

 ke sura hujung


sekarang ni mmg best le bila balik... yele rumah aku di TM x ada bunyi ombak..jadi bila rindu sgt bunyi ombak..balik le ke dungun...x jauh pun 1 jam perjalanan dari rumah di TM ke TL.

ok lepas ni kita layan lagu ...banyak benda dlm VC ni....ucapan pempuan dlm VC ni mmg aku setuju...sbb apa ko org dengar le... "aku nak buat lagu sendiri le...tajuknya TELUK LIPAT ...hahhahaha"





P/S:- Apa definisi RUMAH kepada ANDA?

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen ;)