Sunday, January 2, 2011

Kejadian sedih di hari pertama 2011.. ;'-(





haa......ni gambar kotak apa pulak terpacak sini? jeng jeng jeng.

 apakah??

Rupa-rupanya sebiji kek, sebenarnya ada kejadian yang aku rasa sebek juga, family kakak aku nak buat surprise beli kek . petang tadi aku hantar dia org ke kedai kain (kedai sheikh dungun) utk beli baju kuning anak sedara (budak MRSM nota:- aku x tahu sbrnya MRSM nak tolong bebudak atau tidak pasal bnyk pulak belanja beli baju gini dan gitu opsssss). 

lepas hantar dia org, balik rumah packing barang dan terus balik ke KT. Bila sampai Bandar Marang; ada SMS pulak kata dah beli kek..... rupanya suprised kek. aku pun lupa pulak nak "kabor" kakak sbb aku nak balik hari Sabtu... jadi aku kata, x apalah x ada rezeki walaupun dalam hati aku frust. jadi mintak le anak sedara pempuan ni upload dlm FBnya.. jd blh le aku tgk kek tu puas2 seblum masuk ke perut pemangsa2nya

(boleh pulak wife aku tanya kecewa x? dlm hati siapa yg tahu sayang wehhhh mesti le frust) jadi redhalah mereka makan beramai.. 

jadi merekalah yang memporak perandakan kek itu punnn..
Sehingga makan yum yum yum tanpa kehadiran orang yang menyambut (arrghhhhhhhhh tensen tul)

Moralnya :- BALIK KENA "KABOR" ORANG YE!!!

2 comments:

  1. sabo le, xdok rezeki le tu, nanti ina belikan kek lain ye..lain kali kena kabo awl2 kalu nk balik. biasanya k.nor tnya juga bila nk balik, tp x tanya plak maren kan ;)

    ReplyDelete
  2. sabo ye..akan ada rezeki lain nnti..:)

    ReplyDelete

komen jangan tak komen ;)