Tuesday, March 8, 2011

Sunyinya pejabat kalau........

salam

pejabat aku ni rasanya berbeza dgn pejabat org lain.....aku rasa kalau aku kat tingkat lain kat bangunan yang besau ni...mungkin aku akan ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz bila x ada kerja merja dah selesai...


tapi kalau ni manusia yang akan ku tunjukkan ni mesti aku x tidur dalam opis ni.. nak tahu siapakah gerangannya?? kejap deh

=
=
=
=
=
=
=
=
=



GAYA MUTU KEUNGGULAN (duit main kutu ni...hahahah)
kalau kutuk2 bab bola ni x sah le.... Man U,Chelsea,Liverpool....hehehehe tapi ada sorang lagi yang kaki bola dalam opis ni..kejap ye

gambar hantar kad kawin...berserikan?
ini Aizad....penyokong tegar TRW & Chelsea.... Zizan versi Kelate..hidung nak sama doh cuma dok pergi test Raja Lawak je. penceria pejabat ni jugak dgn lawak2 yg kadang2 dok masuk akal aku.. :)

bila aku tgk gambar ni dalam file komputer.. baru aku ingat
SELAMAT MENJADI PENGANTIN BARU kepada EO Mohd Shahril yang akan menamatkan Zaman Bujangnya pada Jumaat ini... (senyap je dlm opis skrg ni... dup dap dup dap hehehehe)

sorry ye EO shahril..cilok dari ur FB
ok kawang2 adios...BYE

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen ;)