Thursday, March 31, 2011

Gempar!!! Perak haramkan tarian poco-poco

TT oleh Mufti Perak
wah...gempar pulak di negaraku Malaysia yang tercinta apabila tarian poco-poco diharamkan. mmmmm apa2 pun aku hormati keputusan mufti Perak walaupun banyak le juga kontroversi pak mufti ni.

glamer jugak tarian ni..dari golongan atas spt :-
PM,Isteri PM & Mantan KP Umno

pun minat menari ...gambar atas bukan fitnah ye...tiada superimpose; diambil semasa jamuan Aldilfitri sebuah parti siasah di Malaysia

Manohara
gambar ni pun diambil dari tarian Poco-poco....

AKU??? aku lepas semenjak dua menjak kerja ni le kena pandai menari poco2... geng2 TCS aku terutama wanita ni kalau disuruh menari benda alah ni 10 jam pun blh sbb dah jadi acara sampingan dalam majlis2 rasmi.. aku pun masa senaman je....pakai baju sukan le maksudnya

ambik dari cik google 
polis pun sekarang berpoco-poco







Tinggi cikgu yang tengah tu angkat kain nak ber"poco-poco"...hai cikgu cikgu.....

Konkusinya.... kita hormati le keputusan Perak tu. tapi x tahu le sbb mak2 datin suka sangat berpoco-poco...kita tengok aje lah apa berlaku..


(*semua gambar dari cik google)

ADIOS

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen ;)