Tuesday, March 1, 2011

4 Anak Dara Dalam Pejabat Ku

tgh bosan tengah malam gini..... terjumpa pulak gambar ni dalam lappy ni.

anak-anak dara opis aku.... (kredit to my wife pic)
dia org ni le penyegar mengantuk dalam opis aku......aik !!! jangan pikir lain pulak ko org ni. maksud aku dengan suara dia org le maka kami rakyat malaysia oooppppssss merepek la..... opis aku ni berbeza dgn sesetengah opis ko org; ....bunyi suara aje konpem x ngantuk. ada je aksi dan gelagat dari dia org ni. dua org sebelah kiri tu masing2 sepupu.. jadi ahli kumpulan ni le..... yang bertudung biru tu mmm nak kata mcm "PA" bos aku le... merangkap PA bos2 dalam opis aku. kiranya mcm "pengingat" apa2 yg x diingat lebih 2 lagi diriku yg Melayu Mudah Lupa aje... yang kanan sekali tu mmg peramah sgt lah.. antara staf yg bagus (mek yam ni aku puji ikhlas)....tukang beli tiket kapal udara dia le...dan segala tukang jaga khazanah... ada bakat jadi CC 20 tahun lagi... Insyaallah

anyway...selamat berkerja dan HIDUP OPIS KU!!!! (amenda aku merepek tghmalam buta ni??)

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen ;)