Sunday, March 27, 2011

Kiah Pekasam

salam

hari ni berjalan-jaln membeli BELAH !! wow suka nya diriku ini berjalan2 membeli barangan keperluan di......

Sabasun 


Jalan punya jalan dalam Sabasun ni...macam biasalah kalau ko orang berjalan dalam sebuah Pasaraya...kalau boleh nak beli semua barang hahahhahaha.... tetiba terjumpa satu barang ni jeling bawah skit




..


KIAH PEKASAM !!!!

Aku terjumpa KIAH PEKASAM!! maka aku tergelak gembira sendiri dan otak aku tetiba terbayang manusia kat bawah ni......



RCW= KIAH PEKASAM
Rupa2nya Kiah Pekasam tu memang ada cuma produknya buatan negeri Perak... kakakkakakaka bukan Kedah atau Perlis... aku dok terbayang RCW nyanyi lagu ni... ingat pulak lagunya padahal layan cerita ni 3 episodnya... x macam wife sahabat ku di nun jauh Laut China Selatan...

wife  kawanku Mrs SJ  yang minat cerita ni......

 peh memang dia layan al maklum le dia paham dialog...aku sepatah2 dok nak paham loghat Uthara' (ayat Jozan =Utaraq)...entah le kawan aku paham ke tidak cerita ni.


terus otak ku terbayang lagu OST  cerita KIAH PEKASAM




itu le cerita ku hari ni..... hahahahha

layan ye....

2 comments:

  1. hehehehnasib baik kita x beli kiah pekasam tu. nak masak pun x reti..

    ReplyDelete
  2. entah le....x reti juga nak makan pekasam tu

    ReplyDelete

komen jangan tak komen ;)