Monday, March 7, 2011

Jom Jogging

salam


jadi nak x nak aku pun mikir mcm mana le nak habiskan masa tunggu istriku yg lambat muncul jadi....aku pun BERJOGGING !!buang tebiat ke? bukan le ...sejak kolam renang di batu buruk dibuka semula ...sang isteri pun memulakan kembali tebiatnya iaitu : BERENANG

dah lama x panaskan enjin badan yok ..kenapa aku jogging
sebab mana ada tempat lain tiang bendera pacak  bendera Malaysia tepi pantai
wakaf yang besar...hari minggu mesti ramai lepak
gomen banyak belanja untuk beli benda ni...jadi aku menggunakannya jadi x membazir
trek yang menghadap pantai..sepoi2 bahasa..
jadi itu le sebab aku berjogging di pantai batu buruk disamping tunggu istriku yang suka berenang2 ketepian kolam yang dibuka semula selepas hampir setahun aku terpaksa dgr leteran nya "bila kolam nak buka" aku jawab "tanya le bandaraya....tanya abg buat apa."

itu saja kawang2.........MAJULAH SINGAPURA SUKAN UNTUK NEGARA 

bye

2 comments:

  1. kt mane ni yer?jln nak pergi uitm ek..

    ReplyDelete
  2. ni kat ugly stone beach, Kuala Terengganu...santek tak??

    ReplyDelete

komen jangan tak komen ;)